The Business of Being Ana Morodan – It’s Only Fair

Vă mai aduceți aminte pozele acelea cu Kate Moss în care ea arăta impecabil și spunea că așa s-a trezit ea dimineața? Bineânțeles că nu s-a trezit arătând atât de bine…

Cei mai mulți dintre noi, fie că suntem bloggeri, influenceri sau tastemakers, suntem tot timpul foarte atenți la felul în care arată fotografiile pe care le postăm zilnic în social media. Trendul general ‘spune’ că noi trebuie să arătăm impecabil, iar viața noastră trebuie să arate cât mai dezirabil cu putință în fotografiile respective. Asta va atrage atenția comunităților noastre de urmăritori, dar nu ne va aduce nicio satisfacție mai mare de atât. Experiența m-a învățat (nu pentru că sunt eu mai deșteaptă, ci pentru că sunt destul de leneșă, iar machiatul încontinuu mă obosește și, în plus, mă simt confortabil cu felul în care arăt fără machiaj) că atunci când postezi poze cu tine nemachiată ești mai aproape de a deveni un reper, decât de sfârșitul carierei tale cu o imagine perfectă.

În zilele noastre toată lumea vorbește despre crearea pe bloguri a unui conținut special și cât mai personal. Ceea ce este foarte bine! Însă poate avea și un revers al medaliei, în sensul că, dacă te străduiești prea mult să-ți creezi propriul vibe personal, lumea se va prinde că persoana pe care o prezinți online nu este, de fapt, adevăratul TU. Sau, mai rău, vei ajunge unul dintre cei 956523576 de bloggeri care creează un content aproape identic, fără să transmită nicio emoție.

Oamenii relaționează și empatizează cu noi, bloggerii, tocmai pentru că noi obișnuiam să fim reali. Prin urmare, este foarte în regulă să postăm și content în care suntem obosiți, în care nu arătăm cel mai bine, în care părul nu ne stă perfect, în care suntem vulnerabili, dar cu adevărat onești. Evident, fără a ne transforma în niște victime.

Let’s live a little!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *